

SHOREDITCH SEMINARET
17.-19. april 2024 inviterer Goodwill og Seriøst Firma til tidenes første Shoreditch-seminar.
Seminaret, som naturlig nok finner sted i Shoreditch, London, passer for ledere og rådgivere som har PR- og kommunikasjonsarbeid som en del av sitt fagområde, og som ønsker å være forberedt på hva denne bastarden av et fag innebærer i fremtiden.
Med en kombinasjon av teoretisk og praktisk innhold, vil seminaret bidra til at du reiser hjem med ny kunnskap, verktøy og nettverk i bagasjen.
Seminaret er delt i tre:
-
RECEPTION DAY (Onsdag 17. april - ettermiddag):
Mottagelse og faglig oppstart
-
SHOREDITCH DAY (Torsdag 18. april)
Fagdag på det flotte Mamas Shelter-hotell i Shoreditch
-
VISIT DAY (Fredag 19. april)
Besøk hos ulike virksomheter i London for å se hvordan det jobbes med PR og kommunikasjon i den britiske metropolen.
For alle deltagere skal ha mulighet til å engasjere seg i de ulike delene av seminaret er antall plasser begrenset til 40.

PRAKTISKE OPPLYSNINGER

Shoreditch-seminaret finner sted 17. – 19. april 2024. Vi bor på hotellet Mamas Shelter i Shoreditch, London. Frokost og lunsj som inntas på hotellet er inkludert i prisen.
Middagen onsdag 17.april spises på stedet der Reception Day arrangeres (se programmet lengst ned på siden), mens middag torsdag 18. april arrangeres i nærheten av Fleet Street.
Prisen for hele seminaret er 36.000 NO eks. MVA. Dette inkluderer:
-
Deltagelse alle tre dager.
-
Overnatting på Mamas Shelter fra onsdag til fredag.
-
Alle måltider (ekskl. drikke) under seminaret.
Er det to eller flere fra samme virksomhet er det 15 prosent rabatt per person.
Flybilletten er ikke inkludert.
Bonus!
Alle deltagere på Shoreditch-seminaret vil få anledning til å delta gratis på to av Goodwills populære PR-kurs. Kursene er på tre timer og finner sted på ettermiddagen i våre nye kontorlokaler på Stortorvet.
2. April (tirsdag): Dette er PR i 2024!
3. April (onsdag): Slik lykkes du med medieinnsalg i 2024!
4. April (torsdag): Dette er PR i 2024!
5. April (fredag): Slik lykkes du med medieinnsalg i 2024!
DISSE TREFFER DU PÅ SHOREDITCH-SEMINARET
PROGRAM

RECEPTION DAY
Onsdag 17. april
Sted: TBA
Tid: Ettermiddag
Vi møtes i Shoreditch onsdag ettermiddag for en faglig og sosial oppstart av Shoreditch-seminaret. I samtale med gjester vil BAdesKen, aka Ken Andre Ottesen, sette rammen både faglig og sosialt. Hvorfor har byen hatt så stor betydning for nordmenn? Hvordan har vi nordmenn - fra vikinger til Erling Braut Haaland - preget utviklingen på de britiske øyer? Hvordan er dette bildet i dag? Er det fremdeles mulig for oss nordmenn å påvirke Storbritannia?
Ottesen skal blant annet samtale med journalist og forfatter, Gry Blekastad Almås, om hennes bok Norbritannia. Flere gjester vil bli presentert.
SHOREDITCH DAY
Torsdag 18. april
Sted: Mamas Shelter
Tid: Hele dagen
Dette er fagdagen i seminaret, og det overordnede temaet er hvordan yrkeshverdagen til folk som arbeider med PR og kommunikasjon ser ut om noen år. Vi har i årets utgave av Shoreditch-seminaret valgt å se nærmere på de fortjente kanalene, og hvordan disse i fremtiden vil passe inn i det helhetlige kommunikasjonsarbeidet til virksomheter og organisasjoner.
Hvilken vei går mediene?
-
Marketing & Associate Director i Kantar, Yngvar Sandvik
-
Eirik Solheim, journalist og KI-ekspert.
-
TBA
Hva skjer med kommunikasjonsfaget?
-
Daglig leder i Morgenstern, Camilla Kim Kielland
-
Partner og seniorrådgiver i Goodwill, Johannes Fjose Berg
-
TBA
Hva betyr endringene for kommunikasjonssjefen og rådgiverne hennes? Innledninger og faktisk arbeid
-
TBA
-
TBA
Managing partner i Goodwill, Pål Tømmerhol, vil geleide oss gjennom programmet denne dagen.
VISIT DAY
Fredag 19. april
Sted: TBA
Virksomheter vi besøker: TBA
Tid: Formiddag/tidlig ettermiddag
Som en del av konseptet med Shoreditch-seminaret, bruker vi fredag til å besøke til ledende virksomheter og organisasjoner i London. Hva rører seg? Virksomhetene vil være både private selskap, offentlige virksomheter og byråer.
Kl. 09.00: Første stopp på programmet vil være Den Norske Ambassaden, der leder av kommunikasjonsavdelingen Lars Erik Hauge vil gi oss et unikt innblikk i ambassadens kommunikasjonsarbeid.

